Get Adobe Flash player
Főmenü
Címlap
---------------------------------------------
Képtár
---------------------------------------------
Filmtár
---------------------------------------------
Dokumentumtár
---------------------------------------------
Mozdonyvezetők Lapja
---------------------------------------------
Oldaltérkép
---------------------------------------------
MÁV értesítők
Keresés
Bejelentkezés
Kezdő oldal

mav_vet_2012_02_14Megszületett a MÁV Zrt. és a konszolidációs körébe bevont gazdasági társaságok (MÁV-START Zrt., MÁV Szolgáltató Központ Zrt., MÁV Létesítményüzemeltető és Vasútőr Kft., MÁV FKG Kft., Záhony-Port Zrt., MÁV KFV Kft., MÁV Vagon Kft.) 2015. évre szóló bérmegállapodása. A mozdonyvezető, motorvonatvezető, mozdonyfelvigyázó, külsős mozdonyfelvigyázó munkakörben foglalkoztatott munkavállalók esetében az alapbéremelés a 2014. július 1-jétől hatályos tarifatábla 3%-os mértékkel történő megemelésével valósul meg ez év január elsejéig visszamenőlegesen. A MÁV-START vezetése szándéknyilatkozatban kötelezte el magát, hogy a mozdonyvezetőkre vonatkozó bértarifa rendszer 35 éven felüli szakmai gyakorlati idővel rendelkező mozdonyvezetőkről szóló táblázatban szereplő alapbér összegéről tárgyalásokat kezd és annak megemelt összegéről 2015. I. félév végéig megállapodik szakszervezetünkkel.

A választható béren kívüli juttatások keretösszege bruttó 200 000 Ft, mely további bruttó 197.200 Ft-tal egészül ki SZÉP-kártyára történő negyedéves utalásban. Az önkéntes nyugdíjpénztári tagdíj-kiegészítés mértéke további 0,5%-kal nő, melynek értéke januárig visszamenőlegesen - a korábbi 1,5%-kal együtt - összesen 2%-ra emelkedik.

Letöltés: Bérmegállapodás 2015

Letöltés: KSZ_mód_VBKJ_MÁV_START

Letöltés: KSZ_mód_VBKJ_MÁV

Letöltés:MÁV_foglalkoztatási_megállapodás

Letöltés: Szándéknyilatkozat_bértarifa

Letöltés: Bértarifa_táblázat_2015_01_01-től

 

Sziklaszilárd a kormányzati elhatározás a gyengén kihasznált Budapest és Belgrád közötti vasútvonal felújítására. Ez nagyjából annyiból valósulna meg, mint a 4-es metró, csakhogy uniós támogatás helyett visszatérítendő kínai hitelből – írja a hetilap. Az ár tehát 40 milliárd forint lenne.

Bővebben...

 

jog_kalapacsA Mozdonyvezetők Szakszervezete levélben fordult a Dr. Becsey Zsolt helyettes államtitkárhoz a vasúti bírságrendelet ügyében. Szakszervezetük az alábbi 4 pontban foglalta össze a problémás ügyeket:

1.   A bírságrendeletben a munkavállalókat sújtó bírságösszegek túl magasak és aránytanul sújtják a munkavállalókat.

2.   Egyugyanazon jogsértő tevékenységért különböző eljárásokban többszöri büntetés is kiszabható a munkavállalóra.

3.  Az „Útvonalkönyv” jelenlegi hibás tartalmával alkalmatlan funkciója betöltésére, illetve csak az öncélú büntetést szolgálja.

4. A vasúti járművek sebességmérői joghatás kiváltására alkalmatlanok, mégis a sebesség-túllépés mint jogsértő tevékenység szerepel a bírságrendeletben.

Letöltés: levél

 

A Vasutas Önkéntes Nyugdíjpénztár tagjainak figyelmét szeretnénk felhívni a személyes ügyfél azonosítás fontosságára

.

A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény rendelkezései alapján a pénztártagjainkat a tagsági jogviszonyuk időtartama alatt legalább egy alkalommal személyesen be kell azonosítani.

Az egyéni számláról történő kifizetés, illetve tagi kölcsön nyújtás csak annak a pénztártagnak teljesíthető, akinek a személyes azonosítása megtörtént.

Az azonosítási helyek az alábbiak:

Bővebben...

 

Újabb vasúti nagyprojekt támogatását hagyta jóvá az Európai Bizottság – közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) pénteken. Tasó László egy miskolci rendezvényen pedig azt emelte ki, hogy a közlekedés színvonalának javítása egyértelműen segíti a gazdaság versenyképességének növelését.

Bővebben...

 

Jóváhagyta szerdán az Európai Bizottság annak a projektnek a finanszírozását, amelynek révén a kohéziós alap 220 millió eurós (68,5 milliárd forintos) támogatásával korszerűsíthető a magyar vasúti személyszállító flotta.

Bővebben...