A Vasutas Nyugdíjpénztárnál és a Vasutas Egészségpénztárnál szünetel a személyes ügyfélszolgálat
A járványügyi védekezés, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében a Vasutas és Közlekedési Dolgozók Önkéntes Nyugdíjpénztára és a Vasutas Egészség- és Önsegélyező Pénztár személyes ügyfélszolgálata visszavonásig zárva tart. Személyes egyeztetés helyett hívják a telefonos ügyfélszolgálatokat, vagy írjanak e-mailt, használják az elektronikus ügyintézési lehetőségét.
A Vasutas Nyugdíjpénztár közleménye:
Telefonos elérhetőségeinken (06 1 220 8638, 221 7193), elektronikus levél (ugyfelszolgalat@vnyp.hu) formájában, illetve postai címünkön (1144 Budapest, Kőszeg utca 25. II./2.) állunk továbbra is rendelkezésre. Munkatársaink szolgáltatás-igénylést, hozamfelvételt és egyéb nyugdíjpénztári szolgálatást, panaszt érintő kérdésben továbbra is igyekeznek felvilágosítást adni. Munkaszervezetünk távoli munkával és ügyelet teljesítésével oldja meg a postán, telefonon, vagy e-mailen érkező igényeket, kérdéseket.
A Vasutas Nyugdíjpénztár továbbra is zavartalanul ellátja szolgáltatásait és tagjai felé az adminisztrációt. Nyugdíjpénztári szolgáltatást tagjaink, elhunyt ügyintézést kedvezményezettek, örökösök online ügyfélszolgálatunkon, vagy postai úton tudnak indítani. A kifizetéshez szükséges Pmt. által előírt azonosítást közjegyző, vagy tagszervező útján tudja elvégezni. A tagszervező azonosítási lehetőségéről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Vasutas Egészségpénztári közlemény:
Tájékoztatjuk pénztártagjainkat és szolgáltató partnereinket, hogy a koronavírus fertőzésveszély csökkentése érdekében 2020. március 16-tól a Pénztár személyes ügyfélszolgálata visszavonásig zárva tart.
Kérjük Tagjainkat, hogy személyes egyeztetés helyett hívják a telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy írjanak e-mailt, illetve használják az E-pénztár szolgáltatásunk elektronikus ügyintézési lehetőségét!
Telefon: +36 1 880 6550
Vasútüzemi telefon/telefax: 01/41-36, 01/41-79
Automata egyenleglekérdezés: +36 1 224 0620
Email: info@epenztar.hu
Kártyarendszerünk zavartalanul működik, így tagjaink továbbra is tudnak vásárolni egészségkártyával. A beérkező tagdíjakat folyamatosan könyveljük. A készpénzes számlákat postai úton juttathatja el hozzánk, vagy bedobhatja a székházunk előtti postaládába, borítékba helyezve (igénybejelentő nyomtatvánnyal). Pénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseiket várjuk elérhetőségeink bármelyikén, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.